2016. március 2., szerda

SZÜLŐI REFLEXIÓK SOROZATUNK - 3. RÉSZ

A fejlesztő terápiák hatékonysága az iskolai teljesítményben is tükröződhet!


"Az iskolában is észrevették, hogy mennyit változott a gyerek az utóbbi időben!" - kezdi történetüket Tolnai Mária édesanya.
A fiam pontosan egy éve jár a Mikuszi suliba,  HRG-fejlesztésre. Nyüzsgő, figyelmetlen és túl harsány volt az iskolában, ezért az ottani fejlesztő pedagógus javaslatára kezdtünk HRG-vel foglalkozó fejlesztő terápiát keresni Budapesten.
Nem sok szóba jöhető helyet találtunk. Összesen két foglalkozásra tudtunk elmenni, próbaórára. Óriási különbséget tapasztaltunk a helyek között, így nem volt nehéz a választás.
A gyerek szívesen jár Mikához, számára az egész óra játék, egyáltalán nem érzi ezt kemény munkának. A vízben történő fejlesztés része a komplex terápiánknak, kiegészíti az egyéb, tornatermi fejlesztéseket. Az órák mindig kiscsoportban zajlanak, hárman vesznek részt rajta, ami biztosítja, hogy megfelelő idő jusson minden egyes gyermekre.
Hiányzás esetén a pótlást mindig nagyon rugalmasan oldják meg, ami nem minden helyre jellemző.
Fiam jelenleg második osztályos, az iskolában is észrevették, mennyit változott az utóbbi időben, az eredményei is nagyon jók!
Folyamatos kapcsolatot tudunk tartani a HRG-s órát tartó fejlesztővel, és az iskolai pedagógusokkal, ami számomra nagyon fontos.
Azt még nem tudom, meddig szükséges a gyerek számára ez a fajta fejlesztés, de már megfogalmazódott bennünk, hogy a továbbiakban is maradni szeretnénk a Mikuszinál, úszásoktatásra.
Jó hangulatú, pozitív szemléletű csapathoz volt szerencsénk  az elmúlt  egy évben, melyet őszintén ajánlok mindenkinek!!
Üdvözlettel
Tolnai Mária
édesanya